30 Aralık 2010 Perşembe

HOŞGELDİN 2011

Bu sene işyerimdeki çamımı erken kurdum ama birtürlü kısmet olmadı sizlerle paylaşmak. Bu arada pasajım yoğundu onla uğraştım akşamları. Bu güne kısmet oldu bloguma eklemek.

Geçen seneki çamımdan daha çok süsü vardı çamımın. Gelen giden bayıldı.

Ve dün akşamda kapımızın süsünü yaptım 5 dk da.

Sevimli oldu bu senede.

Evet acı tatlı, birazda sıkıntılı bir sene geçirdim ama inşallah 2011 benim ve ailem için güzel geçsin.

HERKESE ARZULADIĞI Herşeyin Gerçekleşeceği Bir Yıl Diliyorum.

MUTLU YILLAR HERKESE

2011'dede hap birlikte olmak dileğiyle

SEVGİLER.

Bu arada milli piyangolarımı aldım. Bana çıkarsa Pazartesi iş miş yok direk Ankara'ya gidiyorum.

BEKLE BENİ AYÇA :))))

12 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Mutlu yıllar... Yeni yılda her şey gönlünüzce, dilediğinizce olsun. Sevgiler.

kedicibasi dedi ki...

mutlu yıllar

NiLaY dedi ki...

ben de sana sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim :) sevgiler..

ebrulikedi dedi ki...

mutlu yıllar yelda:)
sevgiler

herşeyden azıcık dedi ki...

Yeni yılın sana ve sevdiklerin mutluluk,sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle.... Sevgiyle kal.

Nur dedi ki...

mutlu yıllar :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Mutlu yıllar canım... Yeni yıl sana tüm güzellikleri getirsin.
Sevgiler:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

minikmini dedi ki...

yazmış olduğun iyi dilekler benden de sana gelsin canım arkadaşım,ben de bilet aldım,çeyreği bile çıksa razıyım,birlikte gideriz ankara'ya :)))))) öptüm canım,ailene de sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim,sevgilerimle

nrhnmrl dedi ki...

Herşey gönlünce olsun Yeldacım iyi seneler

Sibella dedi ki...

Sana da MUTLU YILLAR :)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

yıne yapmışssın yapıcagını yeldacım :) ellerıne saglıkk harıka bır yıl dılıyorum