30 Kasım 2010 Salı

BİJUTERİ FUARI

Merhaba, haftasonu fuara gideceğimden bahsetmiştim ya evet cumartesi iş çıkışı babamla buluşup gittik. Fuarın ilk olması sebebiylemi yoksa organizasyondan kaynaklanan mı bilmiyorum bana garip geldi fuar. Yada şöyle diyim Pek enteresan orginal şeyler görmedim.
Bütün Tahtakale esnafı oradaydı zaten. Haliyle ürünlerin çoğuna aşina olduğum için pek zevk vermedi fuar nedense.
Bir stand hoşuna gitti oda fermuarlarla yapılmış aksesuarlar vardı. Gerçekten çok hoştu ama bayandan fotograf çekebilirmiyim cevabıma hayır aldım. Anlayışla karşılıyorum ama sizlerle paylaşmak içindi niyetim.
Bir kaç marka olmuş standlarda ise inanın blogcu hanımların veya pasaj üyelerinin yaptığı şahaserler yanında okadar uyduruk ki nasıl marka olmuşlar diyede düşünmeden geçemiyor insan.

Standları gezdik çoğunu es geçtik.

Tahtakaleden de bildiğim Osmanlı Takının standı güzeldi.



Kokoş Mölere bayıldım.

Defile var dendi. Gittik başlıycak diye bekledik. Millet doldu taştı ama hala standlardan ürünlerini getirmeleri için anonlar kesilmeyince defilere kalmadan ayrıldık.
İşte cumartesi günü fuar gezimiz böyleydi.

3 yorum:

nohut oda dedi ki...

uzulmeyeyım barı gıdemedım dıye:)

Melike dedi ki...

Alışveriş merkezlerindeki aksesuarlara ben de inanamıyorum bu kadar mı olur yani, gerçekten de bloglarda gördüklerimiz onlara bin basar, üstelik fiyatlar da çok uygun blogcularda.

Adsız dedi ki...

Ben de haberlerde gördüğümde üzülmüştüm kaçırdım diye ama çok da birşey kaçırmamışız demekki çok sağolun paylaşımlarınız için... Sevgilerimle..