10 Mayıs 2010 Pazartesi

Toskana Vadisi Bahar Şenliği

Pazar günü Toskana Vadisi Bahar şenliğindeydik ailecek.
Bu arada Engin 15 gündür İstanbul'daydı.
Ve Anneler gününüde bizlerle kutlayıp bugün evleri Antalya'ya döndüler.
Hepberaber güzel bir gün geçirdik. Beraber güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra
Şenlik alanıda gittik. Herşeyiyle güzel düzenlenmiş bir organizasyondu.

Birçok blogtan veya pasajdan tanıdığım kişilerle tanışma fırsatı bulmak güzeldi.

Bilun Design 'i tanımayınız yok sanıyorum. Yüzyüze tanışma fırsatı bulamamıştım şimdiye kadar. Bu şenlik vesile oldu benim için çok mutlu oldum tanıdığıma. Sıcaklığını ilk dakikadan beri hissediyorsunuz. Sarılışı , gülüşü ile insana enerjisini iletiyor. Standı cıvıl cıvıl kendisi gibi.
Çantalarını hayranlıkla takip ettiğim renkli tasarımlar standı.
Sema hanım çok hoş. İnanın çantalar fotoğraflardan daha da güzel. Müşterileri olduğu için pek meşkul etmek istemediğim kendisini ama tanıdığıma çok mutlu olduğumu belirtmek isterim burdan.
Pasajdan tanıdığım Bugga Standı. Çok hoş takıları var.
Fosiyi yolda yakaladım. Daha önce Bakırköy buluşmasında tanışma fırsatı bulmuştum kendisini. Katılacağından da haberim yoktu. Görünce nasıl mutlu oldum bilemezsiniz. Standındaki keçe el işleride bir harikaydı.
Fosi'nin karşı komşusu Hayal Arkadaşlarımın standı.
Ben örgü özürlü olduğumu herseferinde belirtiyorum onun için örgü oyuncakları hayranlıkla inceledim. Rengarenk cıvılcıvıl oyuncaklar eminim hepsi sahiplerini bulmuştur.
Hepsini tanımış olmaktan onur duydum. Hatta katılmamış olmaktan dolayıda pişmanlık.
İnşallah birbaşka güzel etkinlikte tekrar birlikte oluruz.
Katılan herkesin emeğine yüreğine sağlık diyorum.

9 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yeldaaa, inanmıyorum biz de oradaydık. Karşılaştık mı acaba? Bilun'la ben de tanıştım ve bloguma yazdım. Aynı şeyleri hissetmişiz:)

Yelda dedi ki...

Evet canım belkide karşılaştık ama biz çok vakte kadar kalamadık erken döndük sayılır şimdi geliyorum bloğuna

bahar yorgun dedi ki...

oh ne güzel bir günmüş valla kıskandım şimdi ... demek minik engincik te oralardaydı :))

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Canım ne hoş bir yazı hazırlamışsın. Ben standta olduğum için gidip resim çekme şansım olmamıştı. Çok güzel oldu bu. Tanışmak çok güzeldi. Keşke bol zamanlarda biraraya gelebilsek. Sevgilerimle.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Oyy Oyyy çok hoş olmuş, işallah yeni buluşmalarınıza, sevgilerrrrr...

Nilgün Komar dedi ki...

yeldacım.. orada olmayı bende çok istedim ama olmadı o gün için annelerimize gittik arkadaşlarımla.. ve eve döndüğümde vakit geçti.. fotoları merakla bekliyordum.. gittiğin gezdiğin ve bize izlettiğin için saol.. bakırköyün devamı için konuşalım..

Fosi dedi ki...

yeldacım,
seni gördüğüme çok sevindim,
çok keyifli bir gündü,
Anneler gününde Annemin,ve Oğlumun yanımda olması ayrı bir keyif kattı,
tekrar görüşmek dileğiyle...

ANTİGONE dedi ki...

neler kaçırmışım evde uyuklarken! yanınızda olmayı çok isterdim ;(

Adsız dedi ki...

maşallah herkesler ordaymış:)