1 Mart 2010 Pazartesi

LOHUSA TAÇLARI & BEKARLIĞA VEDA TAÇLARI

Başsağlığı mesajları için herkese, Beni bu günümde yalnız bırakmayıp yorumlarıyla destek oldukları için arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.
Bu taçları geçen hafta içinde yapmıştım. Ama fotoğraflayıp eklemek kısmet olmamıştı.
Biraz kafam dağılsın diye oturdum çektim fotoğrafları ve PASAJIMA ekledim.
Lohusa tacı için kullanabileceği gibi BEKARLIĞA VEDA Partisi içinde tercih edilebilir.

Bakalım beğenicekmisiniz yaptığım bu taçları.

Herkese Güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler


11 yorum:

minikmini dedi ki...

çok güzel olmuşlar canım,ellerine sağlık,bol satışların olsun inşallah

Nedret dedi ki...

Hepsi çok tatlı olmuş.Bekarlığa veda partisi, kına gecesi oluyor herhalde? Ben çok geri kalmışım ayol.Haberim yok.Neyse kızım evlenmeye kalkınca öğrenirim elbet:)))

Nur dedi ki...

ellerine sağlık canım

Neslihan Duysak dedi ki...

çok beğendim ellerine sağlık ablacım.bende üçüncünün sadesiniyapmıştım seninkini daha çok beğendim...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok ama çok güzel olmuşlar. bayıldım wallahi

edaca dedi ki...

hiiiii çok sahane olmus ellerıne sagalık

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bekarlığa veda taçları fikri çok hoş. Taçlarında herbiri ayrı güzel, ellerine sağlık

DenDen dedi ki...

Merhaba blogunuzu sık sık ziyaret ederim ama belki yorum bırakmamışımdır. Yaptıklarınızı her zaman çok beğenirdim ve Bahar'ın 8 Mart hediye etkinliğinde ben size çıkmışım. Biraz önce kargo geldi ve inanın çok beğendim. 8 Martta yayınlamamız gerekiyor ama bu güzel hediyelerimi hemen paylaşayım istiyorum. Çok ince düşünülmüş, zarif hediyeler, üstelik kızımıda düşünmeniz çok hoş, kargo geldiğinde uyuyordu uyandığında çok sevinecek eminim. Harikasınız sizden öğreneceklerim çok fazla. Teşekkür ederim. Özden

inci duru dedi ki...

Hepsi harika olmuş gerçekten... ellerinize sağlık.

leyya dedi ki...

canım sağolasın.katıyorum seni de çekilişimize:))bol şans.papatya taçlar başta olmak üzere heeepsi çok hoş.eline sağlık.

GeCe dedi ki...

hepsi de bir harika bu konuda gerçekten çok başarılısın