9 Şubat 2010 Salı

Çekilişe Katılanlara Hediyem

Kazanan AYŞE arkadaşımızı tekrar kutluyorum.


MİNİK
SİBEL’İN HOBİ DÜNYASI
EbBrRU
Bhk - Birgül AKIN
SÜRPRİZLER DİYARI
MAGNOLİE
VİOLET
ŞEYDA
NUR
BAHAR YORGUN
DAKİKADAN ÖNCE
AYŞEGÜL
ZEYNEP 78
ECE
ZEYNEP’S BUTTERTLY
JASMİN (FIRSAT KÖŞESİ)
DİLEK
ÇAĞLA

Ama çekilişe katılan arkadaşlarada ufacık bir hediyem olduğundan bahsetmiştim.

Bu desenli organzeden yapılmış çiçekler benden size.
İster taç isterseniz broş olarak sizlerin olacak.

Yalnız 18 arkadaşıma kargoyla göndermem biraz masraflı olacağı için
kendimce bir formül buldum.
Bu çiçeklerden isteyen arkadaşım sadece kargo parasını pasajından 3.5 TL. ödediği ve taç - broş olarak seçeneğini belittiği takdirde kendisine iletilecektir.

Sevgiler

13 yorum:

Dilek dedi ki...

broş olarak istedim teşekkürler güzel yarışma ve bu güzel hediyeler için

Nur... dedi ki...

Yelda hanım bendeşöyle bol çiçekli taç almak istiyorum. hi hi hi hi. Kargo bedeli ne kadar ve nasıl ödeyeceğim. Şimdiden tşk.ler. Nur...
nur_10100@hotmail.com

EbBrRu dedi ki...

merhabalar bende taç istiyorum kargo bedelini söylerseniz alıcam

dakikadanonce dedi ki...

yeldacım benim pasajda kaydım yok adresimi mail atsam karşı ödemeli kargo yapsan olmaz mı? ben broş olarak isterim ama

Yelda dedi ki...

pasajıma yelda.pasaj.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Yelda dedi ki...

EbBrRu hanım pasaja üye olup alış yapabilirsiniz. Size ulaşamadım blogunuz ve mail adresinizde mevcut değil. Kargo bedeli 3.5 TL.
Sevgiler

zeynep's butterfly dedi ki...

merhabalar tekrardan güzel hediyen için teşekkür ederim . ben taç olarak istiyorum :)

ebru dedi ki...

Canım çeklişin hayırlı olsun. kazanan arkadaşımı da tebrik ederim. Ne kadar güzel bir jest yapmışsın çeklişe katılan arkadaşlara. Öpüyorum canım seni.

EbBrRu dedi ki...

merhabalr yelda hanım mail adresim ebru__sryldz@hotmail.com benim blogum yok sadece sizleri takip ediyorum.mailleşirsek ben tac olarak almak istiyorum hediyemi sevgiler.

NlyStyle dedi ki...

süper bi yarışmaymış keşke bende katılsaydım:((

M@hPéRÎ dedi ki...

kaçırdığıma üzüldüm çekilişi :) ellerine sağlık Yeldacm..
sevgiler..

violet dedi ki...

merhaba yelda banada taç gönderebilirsen sevinirim ancak bnm pasajım yok malesef

Adsız dedi ki...

ben de yeni görüyorum bu yarışmayı,kaçırdığıma üzüldüm,hediyeler çok güzel görünüyor,kazananlara tebrikler