29 Ocak 2010 Cuma

Çiniğne Masa Örtüsü

Daha önce bahsetmiştim sizlere Annem'in haftanın 3 günü İsmek makine nakışı kursuna gittiğini.
Hatta daha önce yaptığı Dantel angles ve Türkişi oda takımını paylaşmıştım sizlerle.
Bu sene Türkişi oda takımın parçalarını yaptı ve devamında bu masa örtüsünü.
Fotoğrafları net çekemedim ama renkleriyle çok şık oldu bu örtüsüde.
Şimdi parçalarını yapmak istiyor ama babamı kandırması lazım.
Çünkü bütün işledikleri babamın elinden geçiyor.

Tam örtü tamamlanmadı hatta atlama iplikleri bile temizlenmedi
kenarı tamamlanmadı ama sizlerle paylaşmak istedim.

Babamın çizdiği annemin işlediği :)))
Çiniğne Masa Örtüsü
Nasıl olmuş?



8 yorum:

nalan dedi ki...

Bu işbirliği ve sonuca BRAVO dan başka ne denebilir ki.
Ama anne babanın en hakiki ve değerli iki eserinden birini ben gördüm zaten
öptüm seni canım benim.

oytunla hayat dedi ki...

süper olmuş :) çizeninde işleyeninde ellerine sağlık..

Nedret dedi ki...

Fevkalâde olmuş.Annelere destek babaları çok seviyorum.

minikmini dedi ki...

kelimenin tam anlamıyla mükemmel olmuş valla,çok beğendim,anne ve babanın ellerine sağlık,iyi günlerde kullanmanız dileğimle...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Yelda'cım çok emek var canım bunda!annenin eline emeğine sağlık.
Hayırlı cumalar...

eladesignland dedi ki...

çok guzel olmuş babanızında annenızınde ellerıne saglık :)

GeCe dedi ki...

canım siz ailecek marifetlisiniz desene çok güzel olmuş

sarmaşık dedi ki...

Çok çok güzel olmuş bu işlemeler çizimler desenler de öyle annenizin babanızın eline emeğine sağlık çok hoşuma gitti gerçekten..