14 Ağustos 2009 Cuma

Teyzeden Mektup; Engin Bebek 10 Aylık

Ağzımız alışmış hala Engin Bebek diyoruz, bizim bebek bebeklikten çıktı da çirkin mi çirkin bir danacık oldu. Zaman okadar çabuk akıp gidiyor ki bunu dün çocuklaçocuğun yazısını okurken daha da iyi anladım. Doğanlar ne kadar çabuk büyüyorlar inanılır gibi değil. Şaka maka Engin de doğalı 10 ay olmuş. Ne zaman 10 ay geçti anlayamadım ben.

Bu sene tatilimiz çok güzel geçti ailecek diyebilirim.

Bununda büyük bir sebebi Engin'inde bir haftasında bize katılmış olması.

İlk hafta ben tatilden bişey anlamadım aslında. Çünkü Engin sabahın köründe uyanıyor. Annesi uyusun biraz diye oğlanı alıp kumsala.
Yani sabahları erken saatler Engin'in güneş banyosu saati.

Ama ben tatildeyim uyumak istiyorummmm....

Güneşlenme bitince sabah 6 bisküvi ve bebe labne peyniriyle reklamlar eşliğinde kahvaltı.

Sonra teyzenin kucağında kumsalda gezinti.

(Üstteki resim Konyaaltında çekilmiştir)
Biraz kumsalda taşlarla kumlarla oyun. Oyuncakları hep yumuşak taşları sıkamayınca ilk başta tuhaf geldi eline galiba ama alıştı sonradan.


Annede uyanınca sabah deniz keyfi. Banyoyu zaten seven Engin denizde okadar mutluydu ki.
Denizden sonra Duş ve Şımarıklık saati.


Ve pes düşen Engin'in Hamak keyfi.


Ya ama haksızlık. Ben tatildeyim ve senelerdir hamakta ben yatıp uyurum artık hamağıda kaptırdık.




Ve saat 17.00'den sonra tekrar deniz sefası.

Şapka takmayı sevmeyen Engin'in bandanalı hali.

İşte ilk hafta günler böyle geçti. Engin kalktı. Engin yemek yedi. Engin denize girdi.
Nasıl geçti anlamadım tatilin ilk haftasını.

İkinci hafta hamak bana kaldı :))). Geç kalktım. Bol bol denize girdim.
E böylece tatili yedim.

Ve hafta sonu beni uğurlamaya geldi Engin tekrar.
O beni yuttu.
Ben de onu yuttum.




Evet Enginnnn.

10 aylık oldun. Bu sene seninle güzel bir tatil geçirdik. Tüm hünerlerini gösterdin bende kareledim. İnşallah önümüzdeki senelerdede sağlıkla hep beraber olmak dileğiyle. Nice aylara

Sevgiler Teyzen

15 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım ne güzel bir tatil olmuş.Engin harika:-) maşallah.denizdeki ve bandanalı resimlerine bayıldım:-)çok öpüyorum.sevgilerimle...

ella dedi ki...

Allahım ne şirin bir canavar :) nasılda sevimli gülüyor. Teyze olmak çok güzel birşey gerçekten :) şanslıyız biz :))

ebru dedi ki...

Arkadaşım Engin maşallah Allah nazardan saklasın çok tatlı olmuş.Gerçekten insanın resimlerden bile yiyesi geliyor.Tatilin ilk haftası hareketli geçmiş ama olsun.Engin olmasa 2 hafta canının sıkılırdı. :))

Yelda dedi ki...

neslihancım çok teşekkürler
okadar çok fotoğraf çekmişimki
hangisini yayınlasam diye karar veremedim bandanalı ve muzur, şımarık resimlerini bende seviyorum

Yelda dedi ki...

owl, evet canım Allah herkese nasip etsin inşallah
Öpüyorum seeni

Yelda dedi ki...

owl, evet canım Allah herkese nasip etsin inşallah
Öpüyorum seeni

Yelda dedi ki...

ebru dimi şımarık resimlerini yiyesi geliyor insanın. Nasıl yakalamışım ama fotoları

nazardeğmesin07 dedi ki...

maşallah Allah bağışlasın çok şirin görünüyor. yeldacım seni mimledim arkadaşım istersen cevaplayabilirsin iyi geceler...

LEMAN dedi ki...

sevındım tatılının ıyı gecmesıne vallahı benım kızda 10 aylık ama guzel gectı denızı sevsınler zaten güzel geçme sebebı oluyo bide 4 diş çıkardı orda ama neyse atlattık ateşlenmeden

Yelda dedi ki...

lemancım Teşekkürler Canım
Senin kızlarda çok tatlı maaşallah
Sıcaklarda diş çıkarmakta zor ama
Ateşlenmemiş olmasına çok sevindim.
Galiba çocukların çoğu seviyor denizi
Sevgiler canım

Yelda dedi ki...

nazardeğmesin07 canım teşekkürler
en kısa zamanda yanıtlayacağım mimini
Sevgiler

bahar yorgun dedi ki...

arkadaşım anlaşılan senin içinde tatilden öte daha güzel birşey olmuş... sevgiler :))

GeCe dedi ki...

maşallah çok tatlı oluyor gözler de ne güzel mavi nice 10 aylara

Cocukla Cocuk dedi ki...

inannılmaz hızlı büyüyorlar maşallah, 4,5 aylık olduğuna ben de inanamıyorum bazen. sadece komşuların çocuğu çabuk büyümüyor demek ki.
Hamağa ne güzel yayılmış Engin efendi, neyse ki 2. hafta keyfini sürmüşsün.
Bir de o salyalı öpücükleri yok mu, çok şeker oluyorlar.
Maşallah Engin Bebek

beyaz mendil dedi ki...

Maaşallah,ben bunu yerimmmmmmmmmmmmmmmmmmm.