16 Haziran 2009 Salı

MİMLENDİM :)))


Epeydir mimlenmemiştim
Tavşanlarıma gelen yorumla öğrendim mimlendiğimi.
KELEBEKANA mimlemiş beni.
Kendisine çok teşekkür ederek cevaplarıma başlıyorum
Kullandığınız parfüm DAVIDOFF oda işte dolabımda kalmış
Diğer kullandıklarım DUNHILL ve BURBERRY
Kreminiz
MARKS & SPENCER Aloe Vera El ve vücut kremi
Tavsiye ederim arkadaşlar çok memnunum
Okumakta olduğunuz kitap
Adını Unut Koydum ve O Umut Aslında Yalanmış
birbirinin devamı niteliğinde Yaz yayınlarından çıkan bir kitap.
Yeni bitirdim değişik geldi tavsiye ederim.
Philippa Gregory'in Boleyn Kızı kitabını okumuştum.
Yeni aldığım kitabıda
Mahkum Prenses biran önce başlamak istiyorum

Enson aldığınız üç ürün
İlk baştaki fotograftaki tişörtler
D&G Mickeyli tişörtüm
Esprit bluzum
Pazardan aldığım mavi tişörtüm
ve
çantam.
Kim görse inanmıyor 3.5 Tl ye aldım pazardan.
Hem yan hem dik olarak iki türlü kullanılabiliyor
Renginden dolayı terettüd etmiştim ama siparişler alınca dedim beğendi herkes.
Almak için haftasına gittim ama ilaç niyetine bile birtane bile yoktu.


İzlediğiniz dizi filmler
Dizi olarak değilde devamlı takip ettiğin program

Yaşamdan Dakikalar

1 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

mime cevap verdiğin için teşekkür ederim ...sevgiyle kal..