7 Nisan 2009 Salı

BARDAK ALTLIKLARI ve MAGNETLER

Geçen pazartesi günü yayınladığım Yankı'yla yaptığımız Çerçevenin malzemesinden yaptım.

Keçe zannedildi galiba ama Eva denen bir malzeme.
Ayakkabılarda kullanılıyormuş. Sünger Kağıt gibi. Kesmesi de çok kolay. Geçen sabah Gedikpaşa'da bir dükkanda gördüm rengarenk kartonlar zannettim.
Sabahın köründe beye bunların ne olduğunu sordum.
Oda isminin Eva olduğunu ve ayakkabının arka (Topuk kısmında) kullanıldığını söyledi.

1 metreye 2 mye yakın ölçülerinde. Kırmızı rengini aldım. Ama birsürü renk seçeneği var ve fiyatıda 2.5 TL. Ne biliyim ucuz gibi geldi.


Hemen bir parça kesip denemeler yaptım.
Bardak altlıkları yapmak için.

İşyerindede kestiklerimi akşam iple kenarlarından teğelledim.

Bardak Altlıklarım

Bu mikili olanları bir projem var demiştim ondada kullanacağım.
Ama çok olacağı için teğellemeye vaktim yok.
Kuşlardan keserekte magnet yaptım.
Bu malzeme aslında yuvalarda kullanılabilir.
Hem ucuz hemde işlem yapması kolay.
Kalemlik yapabilirsiniz, çerçeve yapabilirsiniz vs.


Sevgiler herkese


21 yorum:

masaltadinda dedi ki...

çokk güzelller ellerine sağlıkk bende ogrenıyorumm harıka blogun bırde bır sorum olacak sana cvp verırısen sevınırım bu keselerın agzına kurdale gecrme işini bir turlu beceremedım acık anlatabılırmisin sevgıler tesekkurler

Adsız dedi ki...

bundan bende de var :) sen hediye etmişdin:) birde bilgi için tşk merak etmişdim malzemenin cinsini...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Yeldacığım çok şeker olmuşlar.güle güle kullan canım.sevgilerimle...

Yelda dedi ki...

Charming keseler hazır kurdeleli keseler iki yandan çekip büzüyorsun o kadar ama kestiğin malsemeyi büserek kurdeleyi bağlayabilirsin. Sonra uç kısmını elinle düzeltirsin

bilmem anlatabildim mi
Sevgiler

Yelda dedi ki...

Nalancım
Güle güle kullan canım
Sevgiler

Yelda dedi ki...

neslihancım
teşekkürler

3prenses dedi ki...

yeldacım süper şeyler çıkmış ortaya gene

*kelebekana*-* dedi ki...

İKİ KAT MI TEĞELLEDİN???

sihirlirloklava dedi ki...

çok güzel olmuşlar...yaz da geliyor...rengarenk her yerde değişik şekillerde kullanılabilir.hemen alır denerdim ama maalesef burada bulma şansım olmuyor.aklımda ne çok şey var ama hiç yapamıyorum..Bir hafta sonu İst.a kaçarsak bavulu doldurup döneceğim:))sevgiler...

serrose dedi ki...

gene super olmuslar yaaaaa

Nur dedi ki...

ya ben buralarda ki kırtasiyelerde böyle orjinal malzemeler bulamıyorum. Şöyle bir kırtasiye istiyorum içinde kaybolayım istediğim her türlü malzemeyi bulayımm :)

LEMAN dedi ki...

valla heveslendim ne güzel olmuş çokta kullanışlı burdada yok malesef bu malzemelr :(

GeCe dedi ki...

yeldacım kumaşda dikişin de çok güzel aslında bir ricam olacak bu tip bir malzemeyi ne zamandır arıyorudum bana gedikpaşanın neresinde hangi sokaktan girdin bir mail at nooooluuuuuur bi bakayım

Girls On Blog dedi ki...

Yeldacimm...ben de keçe sanmistim...ya gedikpaşa neresi?? ben de adres isteriim:))
gobonblog@gmail.com...ya nolur ya...çok güzelmiş...ben de hemen takilar icin fikirler buldum ama malzemeyi bi ellemeliyim once:))

Yelda dedi ki...

Almak isteyen arkadaşlar için adres veriyorum iyiki kartını almışım

FİRMA ismi

BİMPA
Karababa Türbe Sk. 28/1 Beyazıt _istanbul
diye geçiyor firma
Malzemede EVA

Beyazıttan Çemberlitaşa yürürken
Simitsarayının olduğu sokaktı galiba oradan aşağı iniyorsun
Köşe bir binanın zemin katı

Köpük gibi olanda var
Normalide

Ama aksesuarda kullanılırmı bimiyorum
Bakarsınız kullanabilirse renk seçenekleri var

Yorum yazan herkese çok teşekkürler
Sevgiler

Sezsel by Sezgi dedi ki...

ellerine sağlık
süpe olmuş

embir dedi ki...

bunlarda harika olmuş, emeğine sağlık canım.

cicibici bişeyler dedi ki...

Yeldacım tekrar teşekkürler ödül için çok mutlu ettin beni.
Bardak altlıkları çok hoş,değişik bir malzemeymiş,hiç duymamıştım,zarif ve kullanışlı,sevgiler.

ebrugzo dedi ki...

hehe bu güzelliklerden bende varrr :))) her zmanki gibi cok hoşlarr yelda abla ,
sevgiler :))

Bilun ŞEN dedi ki...

Yelda'cım süper olmuşlar, ivedilikle Pasaj'a koymanı istiyorum.
Bir de bu malzemeden bende de var galiba. Adını bilmiyordum. Zaten kaldırmışım, bulsam iyi olur :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu malzeme cok guzelmiş yalda paylaşım için teşekkürler...cicilerinin hepsi birbirinden guzeller:)