16 Kasım 2008 Pazar

Kalem Süsü

Bu ara keçelere merak sardım. Broşları yaparken artan keçeleri ziyan etmek olmaz.
Yabancı sitelerde keçeyle ilgili çalışmalar ararken ilk defa karşılaştım bu kalen süsleriyle.
Daha sonra http://www.cocuklacocuk.com da kelebekli çok hoş bir çalışma vardı.
Kuzenim Yankı'yla okulununa başlamadan birkaçtane başka modeller yapmıştım ama o zaman blogum yoktu ve fotoğraflarını çekmek aklıma gelmedi.
Yankı'yla beraber onun tabiriyle faaliyetlerimizden biriydi. Maksat onu oyalamak, kalemlerine renk getirmekti.
Her geldiğinde yeni bir faaliyet yeni bir oyun buluyoruz oynayacak. Bende onunla çocuk oluyorum. Buhafta sonu bizdeler bakalım neler yapacağız bu sefer...

Çocuklar oyunla eğitilmelidir,
Çünkü oyun çocuğun doğal bir etkinliğidir.
İbn-i Sina





5 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..Kalem süslerin çok hoş..Tıpkı broşlarında öyle..
Eline sağlık..
Ama Engin bebekte çok tatlı adıyla yaşasın canım..
Allah c.c. anababasına bağışlasın..amin.

ebru dedi ki...

Arkadaşım iyi haftalar diliyorum sana.Kalem süsleri çok hoş olmuş.Tam çoculkar için.Öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

Çok başarılı eline sağlık canım.Dün D&R'dan bir kitap aldım bu tarz birşey yapmışlar üşenmezsem bende deneyeceğim hatta kitabı da koyarım alırsın sende.Sevgiler.

makhina dedi ki...

ayy çok şirin cici bir şey olmuş siyah siyah makam arabası mı yoksa ne :))ellerinize sağlık.hayırlı haftalar

Cocukla Cocuk dedi ki...

İbn-i Sinan'ın sözünü bilmiyordum, ne kadar güncel bir söz ve çocuklacocuk olarak bizim amacımızı anlatıyor.
Kelebekli süslerle fikir verdiysek ne mutlu bize.
Senin araba da süper olmuş Ellerine sağlık