15 Ekim 2008 Çarşamba

Teyzeden Mektup; HOŞGELDİN ENGİN



Hoşgeldin Engin,
Ailene, ailemize hoş geldin.
Seni büyük bir heyecanla bekledik.
En sonunda 14 Ekimde aramıza katıldın.
Annenin karnında seni severken, ben teyzen derken verdiğin tepkilerden anladım ki seninle iyi anlaşacağız. Ne kadar muzurluk varsa ben öğreteceğim sana. Annen kızarsada korkma arkanda ben olacağım hep. Belki beraber büyüyeceğiz. Annenle paylaşmadığım oyuncaklarımı seninle paylaşacağım. Çünkü o hep kırardı. Koşucaz, eğlenicez, parklara gidicez, şekerler, çikolatalar yiyeceğiz beraber. Şarkılar söleyeceğiz, boyalar yapacağız güzel günler geçireceğiz seninle.
Evet inanıyorum ki güzel günler bizimle olacak.
Hep güzel günler gör Engin, hep mutlu ol. Hep sağlıklı, hep huzurlu.
Ve hep ailenle ve bizimle

Teyzen

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Teyze çok düşkün olacak Engin e mesafelere nasıl dayanacak acaba?

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok şeker Allah nazarlardan saklasın.