6 Mayıs 2010 Perşembe

Geri Dönüşüm; KUTU KUTU PENSE :))

Dün gece cüzdanlar, yüzükler güllerin altına kondu dualar edildi
Hıdırellezi kendi çapımızda böyle kutladık. Dün akşam eve dönerken Sultanahmet'e akın akın geliyordu roman vatandaşlar. Valla içim gitmedi desem yalan olur. Kimbilir ne eğlendiler
hıdırellezi şen şakrak kutladılar.
Geri dönüşümlere başlamışken bugünde kapladığım kutuları sizlerle paylaşıyım.
Malum işyerinde boşalan kutularla evdeki konserve kutuları bizde atılmaz.

Daha öncede kapladığım kutular gibi yapışkanlı kağıtla kapladım bu kutularıda.

Leopar desenli başka bir parça kağıtlada şerit geçtim.

Şimdi ortada duran tokalarımı saklıyor odamda. Ufak kutuyada makyaz malzemelerimi koydum. Takım halinde duruyorlar masamda.
Bu arada http://beyazsepet.blogspot.com/ blogunda ödüllü geri dönüşüm yarışması var. Ben yorum bırakamadım dün akşam bugün tekrar deneyeceğim.
Sizlerde katılın derim.
Sevgiler

11 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

geri dönüşüme bayılıyorum süper olmuş...

Yelda dedi ki...

teşekkürler Gönülcüm

minikmini dedi ki...

çok güzel olmuşlar,leopar desenini çok severim,kutularına ayrı bir hava katmışlar,ellerine sağlık arkadaşım,sevgiler...

ebru dedi ki...

Canım kutular harika olmuş.Ellerine sağlık.

beyazsepetim dedi ki...

geldim ,geldim,geri dönüşüm yazısının G sini görünce anladım.ellerine sağlık26 nolu aday olarak yayındasın.10-17 mayıs arası oylama ya taraftar toplamaya başlayabilirsin :)
arkadaşım acaba yorumlarımdamı problem var hemen bakıyorum.
görüşmek üzere......

Unknown dedi ki...

Sevgili Yelda yapışkanlı banttan bende aldım ancak daha kullanmak kısmet olmadı. Fikir güzel bende böyle bir etkinlikte kullana bilirim. Ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

Cocukla Cocuk dedi ki...

leopar desenli olduğu için bayıldım:))...cok guzeller

Sevil Şahin dedi ki...

çok ama çok şık olmuş aslında iyi fikir baharat takımı veya kızıma küpelerini kolyelerini ve toklarını koyması için yapabilirim fikir harika sağol arkadaşım

fashion house by zeto dedi ki...

Süper bi geri dönüşüm olmuş bu ellerine sağlık:)

Benhurum dedi ki...

Güzel bir dönüşüm projesi, ellerine sağlık, yarışmada bol şans;)

Begonvilli Ev dedi ki...

Oyumu kullandım (kutular için). Bana pratik ve kullanılabilir geldi. Üstelik dekoratif de olmuş. Başarılar dilerim.