11 Mayıs 2010 Salı

Engin Bahar Şenliğinde

Benim kadar Engin'de mutlu oldu Bahar Şenliğinde.
Özgürce koştu eğlendi. Girer girmez bizi balonlarla karşıladılar zaten.
E Enginde hiç sevmez balonları zaten.
Gönlünce koştu ordan oraya. Renkli minderlere attı kendini.


O attı kendini e biz dururmuyuz bizlerde minderlerde yayıldık güzel çimlere.
Durdurabilene aşkolsun. Müzikle dans etti. Dönme dolaba bindi. Futbol topuyla gol atan abileri izledi.
Uyku saati gelincede pest düştü. Havada şansımıza çok güzeldi.
Hepimiz eğlendik bol bol. Bu arada folklörden arkadaşlarımızı gördük orada. Buluşalım desek denk gelmezdi. Oturdum birşeyler içtik. Ordan budan sohbet ettik. Hep bir etkinlikte denk geliyoruz. Geçen senelerdede Büyükçekmece Folklör festivalinde karşılaşıyordum.
Nerde etkinlik eğlence biz orada.
İyikide gitmişiz Engin'e de bizede değişiklik oldu.

Engin şu anda 1.5 yaşında. Ama acayip hareketli. Konuşamasada herşeyi anlatıyor.
İşi gücü oyun. Sütten kesilince daha düzenli yiyor. Patates kızartmasına bayılıyor.
Kendi yemek yemekten zevk alıyor.

Çay tiryakisi. Çorapsın dolaşıyor. Elinden gelse dışarı çıkarken ayakkabı bile giymek istemiyor.
Tek ayağıyla tempo tutarak oyun oynasada İstanbul'da kendini aştı parmaklar şıklatılıp yeni figürler öğlendi teyzesinden. Hello kitty hastası. Nerede görse bağırıp gösteriyor annesine.


Ben de dedeside o gelmeden oyuncaklar aldık.
İki sepet oyuncak oldu evde. Hergün dökülüyor o oyuncaklar
sepetlerin içine giriliyor çıkıyor. Ters çevirip akrobasi hareketleri yapılıyor

Ve teyze korkutulup çirkin olunuyor.
Pek fotoğraf makinasını rahat bırakmadığı için doğru dürüst kareler yakalayamasamda
epey bir fotograf çektim bu seferde.
E beni ve Evdekileri biraz idare eder.

8 yorum:

beyazsepetim dedi ki...

maşallah bu yakışıklıya.arkadaşm oylama başladı seni ve sana destek vermek isteyenleri bekliyorum http://beyazsepet.blogspot.com/
sevgiler

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Çok sevimli canım benim aşşallah. Erkek çocukları bayağı hareketli oluyorlar, bende de var aynısından :D

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Masallah cok tatli olmus bu yakisiklim nazar degmesin cok güzel gözleri var hele yanaklari tam isirmalik öpmelik :D
Canim en kisa zamanda hediyeni gönderecem insallah kusura bakma beklettim bi haftadir , rahatsizdim cikamadim.. insallah bu hafta gönderecem ... cok öptüm bu ara blogumu actim dedigin gibi ama henuz pek bisey yapamadim zamanla insallah becerecem:D

violet dedi ki...

sevgili yelda,sweet blog ödülünü almak için bloğuma uğrarmısın,sevgiler :)

minikmini dedi ki...

oyyyy,kurban olsunlar onaaa,çok tatlı çıkmış fotolarda,maşallaahhh :)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Yeldacım blogumda sana bir ödülüm canım, tabi kabul edersen... Sevgiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çocuklar doğada çok mutlular, hiç kaçırmamak gerekiyor bu panayırları. Engin'e maşallah çok sevimli bir yakışıklı olmuş, 18. ayımda bizimki nasıl olaak diye pür dikkat okudum yazıyı. Sevgiler,

uğurböceği dedi ki...

ALLAH BAĞIŞLASINÇOK TATLI BİR OĞLUN VAR.BLOGUNU YENİ FARKETTİM.TAKİP ETMEYE ÇALIŞACAĞIM.