21 Aralık 2009 Pazartesi

Nalan Güler ve KAAT'ı Sanatı ile Tanışma

Bu hafta benim için güzel geçti dedim ya hafta içi GECE ile tanıştığımı bir önceki yazımda yazmıştım. Bu hafta tanışma fırsatı bulduğum diğer bir blogcuda NALAN ABLACIM.
Yaptıklarını zevkle takip ediyordum. Daha önce birkaç kere İstanbula geldi kendisi ama birinde ben çok rahatsızdım. Diğerinde İstanbul'da aşırı yağış vardı bir türlü kısmet olmamıştı.
İstanbul'da Kaat'ı Sergisi olduğunu duyunca sevindim ve bu sefer gideceğim diye kafaya koydum hatta Gece'yede bahsetmiştim bundan. Ama cuma günü İstanbul'da seller gitti. Cumartesi günü şansıma hava güzeldi. İşten çıktım direk Alibeyköy'deki DÜNYA EHL-İBEYT VAKFI'ndaki sergiye gittim. Nalan Abla'yı kapıda görünce hemen tanıdım. Çok sıcak bir karşılamayla karşılandım. Kendisi ve kızıyla tanışmak büyük bir keyifti benim içinde.
Yaptıklarına bayıldım. Hayran kaldım diyebilirim. Okadar ince bir işki insan kendini kaybediyor. Kendisi kadar becerikli olan kızının yaptığı tablolarda vardı. Annesi kadar hoş konuşkan birisi kızıda. Kendinizi yabancı hissetmiyorsunuz yanlarında çok sıcak insanlar. Her konuda konuşabileceğiniz insanlar vardırya işte öyle kişiler.

Vakıfta bize yemek ikram ettiler. Yemeklerimizi yerkende sohbetimize devam ettik Nalan Abla'yla. Daha sonra sergiyi gezmeye devam ettik.

Açılışı yapmak için Meclis Başkanı gelecekti. Hazırlıklar yapıldı.

Kurdeleler bağlandı. Basın geldi. Ama ben fazla geç kalmamak için erken ayrılmam gerekti.
İstemeyerek olsada bu sıcak ortamdan ayrıldım. Durağa tam geldim sivil koruma araçları ooo1 plakalı resmi makam aracı eskortlar eşliğinde köşeyi döndü.
Bundan sonrasını Nalan abla zaten bloğunda anlatır sanıyorum.
Nalan Ablacım sergide her eser muhteşemdi. Ellerinize emeğinize sağlık.
Sizleri tanımış olmaktan dolayı ayrıca büyük mutluluk duydum.
Kucak dolusu sevgiler

6 yorum:

GeCe dedi ki...

demek gittin bakalım yetişebilirsem bende istiyorum ama sevgiler canım

Gülden YAPAR dedi ki...

ne mutlu size. sevgili nalanı ve sergisini görebilmiş ve ne de güzel anlatmışsınız.bizlerde aylardır bu buluşmayı bekledik ama ne yazıkki gidemedik...görüşemedik.içim hala acıyor.

minikmini dedi ki...

çok sevindim arkadaşım bunları yaşamana,ne mutlu sana :)

MAVİANNE dedi ki...

nalan ablayı buradan da tebrik ediyorum
ne kadar güzel sergiye gitmen
keşke ben de orada olsaydım

nalan dedi ki...

Yeldacığım,
gelişin beni çok mutlu etti.Çok da tatlı anlatmışsın .Eve dün döndük bu gün internete girebildim.On marifete bendeki fotolardan birini koydum senin yazının yorumlarına .Burdaki fotolar da çok güzel.Açılış çok güzel oldu keşke biraz daha kalabilseydin.
Seni yüzyüze tanıma şansına erdiğim için biz de çok mutlu olduk.
Yine görüşmek dileğiyle

Yelda dedi ki...

Bende çok mutlu oldum sizi tanıdığıma
Sevgiler