14 Aralık 2009 Pazartesi

Ahşap Bardak Altlıkları


Öncelikle herkese iyi bir hafta diliyorum
Bu bardak altlıklarını sergun paylaşmıştı blogunda. Yönlendirdiği blogda gördüğümden beri yapmak istiyordum.
Ama keçeden tektek kesmek zorgeldi açıkçası.
Bundan biray önce bir müşterimiz lazer kesimde kestireceği parçalar için bana çizim getirene kadar. Hemen aklıma geldi bu bardak altlıkları. Bilgisayarda çizimlerini yaptım. Mail yoluyla yolladım bunları ahşaptan kesebilirmiyiz diye olur dediler. Hemen ahşap araştırmaya bailadım. Birçok sektördeki insanlarla çalışmanın faydaları bir tanıdık sayesinde onuda buldum.
İş çıkışı bir akşam gittim bana numune bardak altlıkları kestiler. Acayip hoşuma gitti. Ama lazerde yakarak kestikleri için biraz elden geçmesi gerekiyordu.
Zımparalar aldık, cilalamak için yat cilası iyi dediler ondan aldım. Evde küçük bir atölye kurduk :)))
Zımparaladık, cilaladık kuruttuk. Evde yapmak biraz zor ama bir okadar zevk aldık yapmaktan.
Sonra yılbaşı için bir kaç desen çizip kestirdim. Onlarda aynı işlemlerden geçti.
Kutucu tanıdığımız var onada bu bardak altlıklarının girebileceği ölçülerde atesat kutu yaptırdım.
4'lü 6 lı olarak kutulayıp organze kurdeleyle ambalajladık.
Çok şık oldular. Evinizde masalarınız, sehpalarınız için değişik bir aksesuar oldu.
Yılbaşı hediyesi olarak seçebileceğiniz bir alternatif bence.
Bu bardak altlıklarından benimde olsun diyenler PASAJIMDA bulabilirler.
Sevgiler

18 yorum:

ev sohbeti dedi ki...

Sevgili Yelda, çok hoşuma gitti. Gerçekten bayıldım. Ellerine sağlık. Pasajında da bol kazanç dilerim. En alttakinin desenine bayıldım. Desenleride yayınlayacakmısın diye sorsam acaba ayıp etmiş olur muyum? Sevgiyle kal.....

GeCe dedi ki...

yeldaaaa bayıldım bence bunlardan seri üretime geçmelisin hem işinle alakalı hem çok orjinal kesinlikle etsy de de tutar ve ben bunlardan alıcam ama pasajla falan uğraşmasam

GeCe dedi ki...

uff mail atmıştın bana daha önce ama bulamadım mail adresini yine mail atarmısın kusura bakma benim uğraşmam lazım ama

Yelda dedi ki...

canım
yelda@yilmazgrafik.com

mailde attım sana

perisihri dedi ki...

Sevgili Yelda..hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık.Gerçektende yeniyıl hediyesi olarak değişik bir alternatif..Bol kazançlar dilerim..
Sevgilerimle..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok şıklar Yeldacığım.çok yaratıcı bir fikir.tebrik ediyorum.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Nur dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık canım

sergun dedi ki...

çok güzel olmuşlar.
ben de lazer kesimi epey bi aramış sonrasında kesimlerin pahalılığı nedeniyle vazgeçmek durumunda kalmıştım. yine canım çekti görünce:)

Nedret dedi ki...

Ne büyük bir imkân lazer kesici.Ben çok kıskandım ve çok beğendim.Bence de seri üretime geçin.

Unknown dedi ki...

harika olmuşlar ellerine emeğine hatta fikrine sağlık canım geniç bir çevren olasıda cabası tabi bol satışlı günler dilerim

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok çok güzel olmuşlar.Eline emeğine sağlık.Bereketli satışlar.
Sevgiler...

minikmini dedi ki...

değişik bir çalışma olmuş,emeğine sağlık yelda,çok beğendim,bol satışlar ve sevgiler

e. t. dedi ki...

çook hoş olmuşlar hakikaten.
yapımıda kendileri gibi çok güzel ve zevklidir eminim.
sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuşlar, uğraşmıssın ama emeğine değmiş..ellerine sağlık

embir dedi ki...

ooo canım sen işi iyice ilerlettin, çok güzel olmuş bardak altlıkların, öpüyor ve bol satışlar diliyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

emeğin her türlüsü çok anlamlı
eline sağlık. çok şekerler.

Beyaz Kkelebek dedi ki...

yaaaaaaaaa süper olmuş çok kıskandım valla harika güle güle kullan

Unknown dedi ki...

Nefis olmuşlar .Desen seçimlerin muhteşem.