22 Ağustos 2009 Cumartesi

KUMAŞ ÇİÇEKLERDEN SAKSI SÜSLERİ

Ramazanın ilk günü rahat geçti. Biraz çaysızlık son saatlerde etkiledi. Trafik yoğun olsada eve iftara çok rahat yetiştim. İnşallah ramazanın sonuna kadar tamamlarız Allah izin verirse.
Bu sene balkonumuz bayağı şenlendi.

Tıytıldan sonra bir başka konuklarımızda bu çiçekler.
Saksı süslerini oldum olası seviyorum. Hele insan kendi yapınca daha bir seviyor.

Atılacak kumaşları değerlendirmek gerçekten çok hoşuma gidiyor.

Bu kareli pastal artıklarının renkleri çok hoşuma gitti.

Bahar gibiydi hepsi. Çiçeklerde yapınca aklıma çubuklar takıp saksılarda kullanmak geldi.

Çiçeklerin ortalarını da düğmelerle süsledim.

Çöp şiş çubuklarından takıp organze kurdelelerle tamamladım saksı süslerimi.

Saksılarada koyunca pek bir keyif verdi bana.

Oturdum karşılarına kahvemi içtim.

Kışın içerki saksılarımızı süslerler artık.
Ama şu anda Balkonumuz pek bir şenlikli oldu.

24 yorum:

3prenses dedi ki...

hayırlı ramazanlar yeldacım.kumaş çiçekler çok hoş olmuş.hiç çiçeğim saksım yok ama bir şekilde yapıp kullanmayı hayal ettim şimdi.

serrose dedi ki...

Hayirli ramazanlar canim bayildim ben bunlaraa yaaa ellerine saglik

serrose dedi ki...

Hayirli ramazanlar canim bayildim ben bunlaraa yaaa ellerine saglik

ebrulikedi dedi ki...

süper olmuşlar.eline sağlık.hemen yapmak istiyorum.senin bu geri dönüşümler,artık değerlendirmeler çok hoşuma gidiyor:)

ebru dedi ki...

Canım gerçekten çok sevimli ve hoş durmuşlar.Sanki saksıdaki çiçeklerden biriymiş gibi bütünleşmişler.Ellerine sağlık.

SEMYIL dedi ki...

bayıldım, renkleri de cıvıl cıvıl
çok hoş olmuşlar. bu çiçekler de
çok kullanışlı her yere yakıştırıyorum ben de ellerine sağlık canım.
ramazanın da hayırlı olsun Allah kabul etsin.
benim de en kolay geçirdiğim ramazanlar çalışırkendi. :))
(zaman nasıl geçiyor anlamazdım)

Unknown dedi ki...

Harika olmuşlar, ellerine sağlık. Hayırlı ramazanlar...

Nur dedi ki...

çok şeker olmuş ellerine sağlık canım..
Hayırlı ramazanlar

cansudere dedi ki...

cok güzel olmuş calla bayıldım ellerine saglık sevgiler...

sesiber dedi ki...

Yeladcım çiçeklere bayıldım, çok yakışmış yerlerine.
Hayırlı ramazanlar canım benim.

MAYdesignorg dedi ki...

çok güzel olmuş insanın içi ferahlar baktıkça ellerine sağlık.

zehra dedi ki...

cok guzel olmus bunlar ellerınıze saglık
___________
hayırlı ramazanlar gecırdıgınız en guzel ramazan olması dlegı ıle

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık Yeldacım sevimliler

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık

nalan dedi ki...

Yeldaaaa ;kiz ,tuttugum yerde isiracam seni...butun bunlar nasil bir beynin urunu yavrum,her yaptigin .Masaallah. eline zevkine saglik

bahar yorgun dedi ki...

yelda süpersin yaaaa maşallah diyorum sana:)) hayırlı ramazanlar

Syhn dedi ki...

siteyi yeni keşfettim - benim ayıbım :)-
çok beceriklisin maşallah
.ok şeker olmuş çiçeklerinde.

Yelda dedi ki...

Herkese yorumları için sonsuz teşekkürler
Beğeniniz benim için çok büyük bir mutluluk
Sevgiler herkese

Unknown dedi ki...

bana hediye edilen bir açelya çiceğim var geldiğinde heryeri çicek vardı ancak şuan çicek yok yeşil yaprakların arasına bende sizin çiceklerden yapıp koyayım belki kıskanır ve açar güzel ellerinize sağlık güzelliklerde buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın

Cocukla Cocuk dedi ki...

epey şenlikli görünüyor balkonunuz, kumaş çiçeklerde çok yakışmış. Ellerine sağlık

beyaz mendil dedi ki...

Canım bunlar çok şeker olmuşlar,ellerine sağlık hayatım.

GeCe dedi ki...

harika olmuş açmayan çiçeklere bunlardan lazım renklensin

Unknown dedi ki...

saksi suslerine bayildim ellerinize saglik ilk firsatta saksilarim icin yapacagim.
hayirli ramazanlar diliyorum

sevgiler.

ANTİGONE dedi ki...

Ay bayıldım ben bunlara!! Hemen yapıcam ;))