19 Ağustos 2009 Çarşamba

Dikişsiz İhtiyaç Çantası :)))))

Başlığa bakıp bu nasıl şeymiş diyenleriniz olmuştur eminim.

Diğer bloğlardaki arkadaşlarım yapmıştı bende yapayım dedim.

Ama dikecek halim yoktu slikon tabancasıda elimdeyken başladım yapmaya.

2 parça Kumaşlarımı silikonla yapıştırdım.


Sonra zarf gibi kenarlarından katlayarak da yapıştırdım.



Sonra içlerine pedleri koydum.

Ama kumaş tok bir kumaş olmadığı için
ağzı kapanında biçimsiz oldu.


Bende şerit halinde kestiğim kumaş parçalarından uçlarına yapıştırdım.

Ben biraz abartıp içine yedek çamaşırda koydum. Ne olur ne olmaz.

İşte çantam kısa sürede hazır oldu.


Şimdi çantamda hangi arkadaşım görse el atıyor bu ne diye.

Şimdiden birsürü sipariş bile aldım.

Ama Öpücük karşılığı.


17 yorum:

ceyt dedi ki...

merhaba canım.ben geldim çok uzun süredir yoktum.sizleri çok özledim.
yine çok güzel şeyler yapmışsın.bu çantada çok hoşuma gitti.eline emeğine sağlık canım.kocaman öpüyorum sevgiler..

Bizim Gibiler dedi ki...

Öpücük zengini olacaksın ne güzel:)))
Benim de hemen yapmam lazım:)

ella dedi ki...

çok sevimli olmuş, renklere bayıldım :) öpücük karşılığı olmasıda ayrı bir güzel hani :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

dikişsiz çanta başlığını görünce aklıma silikon tabancası hemen geldi :)))) senin elin kolun çünkü silikon tabancası, biliyorum :) fikrine sağlık, yine çok pratik bir üretim olmuş yeldacım. öpüyorum çok

ebrulikedi dedi ki...

renkleri çok güzel kumaşın.çok iyi fikir.

Nur dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık..

GeCe dedi ki...

süper olmuş çok sevdim bir de kumaşlar için özel yapıştırıcı varmış nasıl bişey bilmem onla çok şeyler yapılıyor böyle

Bende tatile gitmeden önce eski bir pantalonumu kesip şort yapmıştım ama kıvıracak vaktim yok paçalarını bende yapıştırdım öyle gittim :))

Fikir İşçisi dedi ki...

güzel fikir yapmak lazım saolasın

serrose dedi ki...

supersin var ya sen ve silikon tabancan :))

dakikadanonce dedi ki...

bu silikon tabancası nasıl bir nimettir. ellerine sağlık çok güzel ve kullanışlı olmuş. bende öpmek istiyorum seni :))))

Archferda dedi ki...

çok beğendim bu ihtiyaç çantasını,gerceken çok iyi fikir..
renklerde harıka,bağlama olayıda,
en kısa zamanda denenmeli...:)

beyaz mendil dedi ki...

Çiceğim ellerin dert görmesin harika olmuş.Sevgilerimle

beyaz mendil dedi ki...

Sana sürprizim var:))

Stil Direktoru dedi ki...

valla bu benlik aklına sağlık Yelda'cım

Yelda dedi ki...

Ceyt cim hoşgeldin

bizim gibiler evet öpücüklerin bir kısmını tahsil ettim bile

owl teşekkürler canım

Yelda dedi ki...

Ayçacım silikon tabancamı tatile bile götürdüm bütün sene çok çalıştı oda dinlensin diye
belki birşeyler yapardık beraber ama epey dinlendi hiç elime alamadım çünkü

Ben ve Silikon tabancam
Sakının biz geliyoruz

Yelda dedi ki...

Herkese tek tek teşekkür ederim beğeniniz için

Gececim sen bir harikasın
İnşallah ıslanınca açılmamıştır

Sitil direktörü çok kullanışlı tavsiye ederim