3 Kasım 2008 Pazartesi

Kitap Fuarı ve Kitap Ayraçlarım



TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş. ve Türkiye Yayıncılar Birliği tarafından TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi-Büyükçekmece’de, 1-9 Kasım 2008 tarihleri arasında düzenlenecek olan 27'nci İstanbul Kitap Fuarı kapılarını cumartesi günü kitapseverlere açtı. Bu sene “1968: 40 Yıl Önce, 40 Yıl Sonra” temasıyla düzenlenen İstanbul Kitap Fuarı’na yaklaşık 550 yayınevi ve sivil toplum kuruluşu katılacak. Panel, söyleşi, konser, şiir-dinletileri ve çocuk etkinlikleri gibi 282 kültür etkinliğinde ve imza günlerinde 750 yazar okurlarıyla buluşacak.

Kaçırmamanızı tavsiye ediyorum.
Öğrencilik günlerimden beri gitmeye özen gösteririm kitap fuarlarını. Bu senede gideceğim allah kısmet ederse. Cumartesi - pazar günü yoğun olur düşüncesiyle bu hafta erteledim. Bu haftasonu gitmeyi planlıyorum. Geçensene çok güzel di. Birçok yazarı görme şansı yakalıyor insan. Birkaç sene üstüste fuarda Ayşe Kulin'i görme şansını bulmuş olsamda yoğunluk nedeniyle kitap imzalatamamıştım. Geçen sene Veda kitabını benim için İmzaladı. İnanılmaz mutluyum. Kendisiyle ayak üstü kitaapları hakkında konuşma fırsatıda buldum. İsmimin manasını sordu EN UZUN GECE dedim. Ahmet Altan'ında En Uzun Gece adlı kitabının kahramanının ismi deyince
herkese sevgiler diye imzalarken benim kitabımı KONAKTAKİLERDEN KUCAK DOLUSU SEVGİ VE SELAM OLSUN diye imzaladı. Tamı tamına bugün birsene olmuş. Ama hala dünkü gibi heyecanlıyım olayı hatırlatınca.

Kitap okumayı çok seviyorum, bütün gün bilgisayarın başında olmama rağmen kitap beni dinlendiriyor. Ve kitap okurken kitap ayracı kullanmak çok hoşuma gidiyor. İşte son yaptığım kız-erkek ve çiçekli kitap ayracım. Metal olanıda bir arkadaşım hediye etmişti.



4 yorum:

ceyt dedi ki...

yeldacım kitap ayraçların çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım.ben de kitap okumayı çok seviyorum.evimde kocaman bir kütüphanem var diyebilirim.
sevgiler iyi geceler canım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

kitap ayracları çok guzel...uzun zamandır yeni kitap ayracları yapmadıgımızı hatırlattı bana
sevgiyle kal

Rüzgar dedi ki...

Ben de bayılıyorum kitap okumaya. Ayraçlara ise özel bir ilgim var, seninkiler şahane, çok sevdim. Sevgiler :)

MAVİANNE dedi ki...

harika canım
değerli bir yazar tarafından kitabının imzalanması ve imzalı kitabını saklamak harika bir hiz
gerçekten çok zarif bir bayan
sevgiler