1 Kasım 2008 Cumartesi

DUT İPLİ AKSESUARLARIM

Dün Dut iple yaptığım atkıyı yüklemiştim. Püskül yapmak için biraz ayırmıştım. Püskülüde yaptım 20-30 cm kadar kaldı. Puf Puf okadar güzeller ki. Daha önceden toka yapmak için hazırladığım kumaş çiçekler vardı ortalarına düğme yerleştiririm o şekilde toka yaparım diye duruyorlardı. Dut iplerle ortalarına tomurcuk yaptım. İki tane büyük olan çiçeği atkıya diktim diğer ikisinide tokaya silikonla yapıştırdım. Evet bundan sonra ufak ponponlar dut ipten.
Başladım ya birkere durdurabilene aşkolsun. Birde küpe yaptım. Aman bir şık oldular.

İşte Dut İple Yaptığım Aksesuarlarım.



Konu Mankenlerim evimizin kızları Naomi ve Pıtış.


5 yorum:

ceyt dedi ki...

Yeldacım,ben bu dut ipe bayıldım.atkın ve aksesuarlarında çok güzel olmuş.gülerek kullan canım.bu arada şiş kutusunu da çok beğendim.
sevgiler...

elay dedi ki...

selamlar canım.maşallah engin bebek çok tatlı.Allah bağışlasın.bu ara o dediğin ipler çok moda canım.geçen gün derya baykalın programında da örüyorlardı ama ben daha tanışamadım iple.inşallah çarşıya çıktığım bir gün alırım.sevgiler bıraktım.a.e.o.

Adsız dedi ki...

heheh ayıcık da süper şeker olmuş ellerine sağlık Yelda :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

super super cok guzel olmuş..pıtış la naomiye bayıldım

Adsız dedi ki...

Atkıda mankenlerde süper ellerinize sağlık... Sevgiler.