13 Eylül 2014 Cumartesi

5.Gölcük Kırkyama Şenliğinin Ardından...


 5-6-7 Eylül tarihleri arasında Değirmendere'de gerçekleşen 
Yorgun ama bir okadar zevkle geçen 3 günde birçok yeni dost, bir çok güzel yetenekle tanışma fırsatı buldum. Çok eğlendim çok zevk aldığım bir etkinlikti dostlarla olmak.
Fikir alışverişlerinde bulunmak yardımlaşmak, paylaşmak.


Tatil dönüşü iyi oldu. Ürünlerimin hepsini götüremesemde masam neşeliydi.
Küçük Prens dostlarıylada tanıştım. En çok ta bu keyiflendirdi beni.

Seneye yine bu güzel organizasyonun içinde bulunmak dileğiyle.

İyi tatiller, İyi pazarlar

1 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Yeldacım herşey çok güzel görünüyor ellerine emeklerine sağlık.

Senin kolyeni severek kullanıyorum ama orada gördüğüm şipşirin kolyeler de var inşallah onlardan da alırım.

Sevgiyle kalasın ^_^