15 Nisan 2013 Pazartesi

BRİDAL SHOWER Fotograf Çerçevesi


Herkese Güzel bir hafta diliyorum. 
Bu aralar yoğunum. Hatta hatta blogumu bırakın yelda.emeksensin.com için bile yeni ürünler yapıp ekleyeniyorum. Satışlar güzel gidiyor ama stoklarım sağolsun.
Yoğunum çünkü baharın gelmesi ile başlayan düğün sezonu için posterler, yaka rozetleri, kınalar bridal showerler için aksesuarlar hazırlıyorum.

En son yapıp hatta fotoraflamaya fırsat bulduğum bir çalışmada Fotograf çerçevesi.
Bunu çerçeveyi tülle kaplayarak yaptım. Ama birde Pastalı Muftak için hazırladığım doğum günü için dijital ortamda hazırladığım çerçeve, poster, banner, cupcake kağıtları stickerları var.
Çok zevk alarak yaptığımı söylemek istiyorum.

Birde shower için hazırladığım yaka rozetleri var onları da ilerleyen günlerde paylaşacağım sizlerle.
Sevgiler

Hiç yorum yok: