13 Ağustos 2012 Pazartesi

KAFTAN KINA HEDİYELİKLERİ


Daha önceden de yapmış olduğum bu lavanta keselerini beğenip bana ulaşan Bir müşteri için hazırladım bu Lavanta Keselerini de... Hazırlayıp örnekleri mail attım ama birdaha olumlu veya olumsuz dönüş yapmadı. Birçok kişinin başına gelmiştir belki ama böyle terbiyesiz insanlarda maaalesef var ve bu sefer beni buldu.
Ama başkasına kısmet bu Lavanta keseleri. Her işte bir hayır vardır derler ya. 
Divitin olan kırmızı tercih edilmişti. Bende büyük bir zevkle hazırladım çoktan sahibine ulaştı. 
Bayram sonrasında olacak kınada arkadaşlara dağıtılacak.
Mutluluklar diliyorum Esra Hanım'a. Sevgiler...

4 yorum:

sema dedi ki...

nerelerdesın yeldacım ben mı göremıyorum nedır...bloğumda ''SANAL İFTAR''yapıyorum bu özel davetimde sizide görmekten gurur duyar postlarınızı merak ile bekliyoruz çörekotum.blogspot

Unknown dedi ki...

ah maalesef o kadar çok ki böyle terbiyesizler.kaç defa elimde patladı takılar.artık bir miktar peşinat talep ediyorum o zaman gerçek yüzleri çıkıyor ortaya.hiç değilse başkasına nasip olmuş.iyi günlerde kullansın

Adsız dedi ki...

Merhaba Yelda Hanim

Kina gecesi icin hazirlamis oldugunuz bu keselere bayildim blog adresiniz disinda irtibat bilgilerinize ulasamadim siparisle ilgili irtibati nasil kurabiliriZ

Yelda dedi ki...

iletişim adresim yeldaozgokturk@gmai.com

sevgiler