28 Şubat 2012 Salı

SARAH KAY Kolyeleri


Eskiden SARAH KAY kitabımız vardı içine çıkartmalar olur.
Ama onları kırtasiyelerden mi alırdık yoksa gazeteler mi verirdi ozaman hatırlamıyorum. Ama benim kitabım hala duruyor onu çok iyi biliyorum evde biryerlerde şuan. 
Yerlerine göre çıkartmaları yapıştırıp sayfaları tamamlamaya çalışırdık.


Bir nostalji yapıp SARAH KAY kolyeleri yaptım. Çizimlerini çok sevdiğim için kolyelerde de kullanmak istedim. Hatta hatta birkaç tanesini Ankaradan Benim gibi Sarah Kay seven bir bayan satın aldı bile.
Satın almak isteyenler için   yelda.pasaj.com da bulabileceğiniz bu kolyeleri hem hediye olarak düşüne bilir hemde kendinizi sevindirebilirsiniz.

Sevgiler

2 yorum:

Renkli fabrika dedi ki...

Bizim de böyle kağıt bebeklerimiz var dı bayılırdım kıyafetlerine:) Çok şeker hepsi de ellerine sağlık...

Yelda dedi ki...

Çok teşekkürler Ebru'cum
ben hala bayılıyorum Sara Keylere...
Sevgiler