22 Haziran 2010 Salı

BENDEN SON HABERLER

2 tabak domatesli makarna yedim şu anda kıpırdayacak durumda değilim.
Gün içinde canım nasıl istedi anlatamam. Annemler tatillerine çoktan başladı şu anda Göynük'teler. E iş başa düştü gelirgelmez hemen yaptım domatesli makarnamı. Resimdekine aldanmayın internetten buldum fotoğrafı. Öyle bir tabak beni doyurmaz :)))) Bir dolu tabak yedim gözüm doymadı bir tabak daha yedim ama dediğim gibi kıpırdayacak halde değilim.
Sodamı içsen ne yapsam bilemedim.
İyi akşamlar herkese...

10 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

heheheee afiyet bal şeker olsun, şekerim :) bence 1-2 tane soda iç sen, ancak hararetini alır :D

Yelda dedi ki...

Biraz makarnalar yerleşsin sodaları hazırladım :))))

Unknown dedi ki...

Harika bir görüntü.Kim bu lezzee hayır diyebilirki.Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

Yelda dedi ki...

Belgincim valla bende hayır diyemediğim için böyleoldu zaten

Nur dedi ki...

Bizde de bugün domatesli makarna vardi :) kocca bir dolu tabak yedim daha sonrasında koca bir dondurma ve hakikaten bayılma aşamasına geldim patlıyorum.
Eşim çay iç erisin diyor bense dahada mide fesadı geçirmekten korkuyorum :) İçim allak bullak oldu...
Neyse afiyet olsun bize ve ağzımın tadı bozulmasın en önemlisi bu değil mi Yeldacığım?

Yelda dedi ki...

Nurcum sanada afiyet olsun demek makarnaya dayanamayan sadece ben değilmişim. Şimdilik bir soda beni rahatlattı dondurma dedinde benimde var ama kendime güvenemeyip bir dilim karpuz mu yesem diye düşünüyorum soda rahatlattı ya ağzımız boş durmasın
Sevgiler

minikmini dedi ki...

afiyet olsun arkadaşım,ben de makarnaya dayanamam,ama şu sıralar kilo vermem gerektiği için yiyemiyorum :( ,senin kilo problemin yoksa benim yerime de ye :) arada sırada olur böyle kaçamaklar,Rabbim başka dert vermesin... sevgiler

ANNEMİNELİ dedi ki...

Afiyet şeker olsun,ellerine sağlık,çokta güzel bir görüntü var.Kimse dayanamaz,sevgilerrrr...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Afiyet olsun, süper yapmışsın, bana kalsa hergün yerim makarna da eşim, çocuklar olunca olmuyor:( Keyfini çıkar yani. soda yı ihmal etme ama :)

beyaz mendil dedi ki...

İyi geceler Çiceğim,afiyet olsun.