11 Ekim 2009 Pazar

Beyoğlu Sahaflar Festivali

Bugün Taksim Evlendirme Dairesi'nde bir müşterimizin, Şişli Evlendirme Dairesi'nde bir ahbabımızın oğlunun nikahı vardı. Taksim'e biraz erken gitmişim parkı turlayayım derken kendimi sahafların içinde buldum. Gerçi 25 Eylül _ 11 Ekim tarihleri arasındaymış ama 15 gün daha uzatılmış. Benim gibi haberi olmayanlar için yazmak istedim. İstanbul'daki sahafların katılımıyla gerçekleşen bir festival bu. O kadar güzel kitaplar, eski plaklar, dergiler, resimler varki. Hepsini tektek incelemek istiyor insan.
Eski kitap kokularını sevenler için kaçırılmayacak bir ortam.
Birçok kitap aldım. Dahada alırdım ama saate bir baktım saat 3 olmuş bile koştura koştura yetiştim nikaha. Oradan çıktım Şişli Evlendirme Dairesine orada da nikahı kıydık.
Dönerken tanıdıklarla beraber döndük ama aklım kitaplarda kaldı doğruyu söylemek gerekirse.
Haftaya cumartesi günü işten çıktıktan sonra bir aksilik olmazsa yine Taksim'deyim.

1 yorum:

Banuca dedi ki...

Kitapları benim için de kokla olur mu