16 Temmuz 2009 Perşembe

MÜCEVHER KUTUSU 2

Kutuyu vermeyince kuzenim bozulduya

onlar gidince oturdum kendime yaptım birtane.

Benim yaptıklarımı vermeme gibi bir alışkanlığım yok seve seve veririm, hatta hediye etmekten büyük bir mutlulukta duyarım. Ama birbaşkası için yapmışsam onuda veremem yani. Hemde kargoya vereyim diye uğraşırken.

Birde albümden evde çok var ama nerde olduğunu bulamadım aksi gibi ortalıkta.

Herhalde odamda kutuların içindeler.

Neyse onlar gittiler ben oturdum kendime yapmaya.

Kutumu kapladım kumaşımla bir güzel.

Kahve mavi hoşta oldu renkleri.


Çiçeklerle ve kumaş fiyonkla süsledim.

Buda benim oldu.

Belkide sizler bunu okurken çoktan birilerine hediye gitmiş olabilir.

Bakarsın pasaja koyarım.
Sevgiler

7 yorum:

nrhnmrl dedi ki...

harika olmuş yeldacım ellerine sağlık :) sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

her zamanki gibi slikon tabancan ve sen +kareli kumaşların harikalar yapıyorsun...sevgiyle kal..

sesiber dedi ki...

Çok güzel olmuş Yelda'cım. Ellerine sağlık.

hobilerim ve ben dedi ki...

mücevher kutusu çok şık olmuş...elinize sağlık...

Stil Direktoru dedi ki...

Eline sağlık kahve ve mavi favorimdir zaten.

Cocukla Cocuk dedi ki...

mavi kahve uyumuna bayılıyorum, mavi ağır olanı daha çok sevdim, güle güle kullan

Yelda dedi ki...

teşekkür ediyorum herkese yorumları icin
Sevgiler