31 Aralık 2011 Cumartesi

29 Aralık 2011 Perşembe

YILBAŞI HAZIRLIKLARI

video


video
İşyerindeki çamımı kurduğumdan bahsetmiştim daha önce. Ama video çekiminin birini ters yapmışım, bir tanesi kötü olmuş ama yinede paylaşacağım sizlerle. Biraz boyun jimnastiği  yapacaksınız :)


Fotoğraflarla da çam ağacımı paylaşayım.  Bu sene süslerin birçoğunu ben yaptım. 
Malum triko parçalarndan :))
 İlk satılmaya başlandığında :Nimet Abladan Çeyrek piyango biletlerimide aldım. Birtanede İzmir'den gelen biletim var. Yılbaşında Antalya'dayız. Tükenmemişse birde oradan alınacak bilet.
Biletlerde tamam.


Hediyelerin birkısmı paketlendi. Çünkü sahiplerine erken teslim edilecek olanlar var.
Diğerlerinide akşam hazırlayacağım.
Şimdilik yılbaşı hazırlıkları tamam. Çarşıdan alınacak birkaç parça şey daha var. Onlarda alınıp diğer hediyelerle paketlenirse bitti sayılır.

28 Aralık 2011 Çarşamba

Küçük Prens Kupa


Bu ara Küçük Prens figürlü eşyalara takmış durumdayım.
Bunlarda Küçük Prens kupalar.


27 Aralık 2011 Salı

YILBAŞI ÇORAPLARI - ÇAM SÜSLERİ


İşyerimdeki çamı çoktan kurdum. Onuda paylaşacağım sizlerle ama bugün yaptığım yılbaşı süslerini paylaşacağım sizlerle. Gerçi birçoğu sahiplerine çoktan ulaşmış olsa da sizlerle paylaşmaya yani fırsat buldum.  Daha önce yaptığım kalp broşlar gibi bu yılbaşı çoraplarını da atılacak triko parçalarından yaptım. Ne bereketliymiş kumaşlar diyeceksiniz biliyorum ama pastal atölyesinin verdiği poşetleri görseniz bir orduya çorap dikebilirim onlarla.
Ama bende bu ara o triko parçalarını değerlendirip sizlerle paylaşacağım. 



Çorap şeklinde normal büyüklükte çıktıyı bilgisayarımdan aldıktan sonra trikoları o ölçülerde kestim. Teğelleyerek içlerine silikon kimine kenarından artan parçaları koydum. Zira triko olduğu için yumuşacık oldu onlarda. Organze kurdele ve boncuklarla zevkinize göre süslüyorsunuz. Yapımı oldukça kolay ve bir okadarda şık oluyorlar.





Herkese güzel bir hafta diliyoru

26 Aralık 2011 Pazartesi

BEREKET NARLARI


Bu narları kendime aldım. Çok hoşuma gidiyordu zaten. Bir arkadaşımda istediğini bulursam almamı söyleyince gözler biraz daha narları aramaya başladı.  Geçen günde görünce aldım kendime de arkadaşıma da. Hatta fotoğraflarını çekip gönderince annesi ve ablası içinde istedi. 


Narlar alındı kargoya verildi hatta hatta eline ulaştı çoktan.
Yılbaşında sahiplerine hediye edilmeyi bekliyorlar.


Fiyatı 25 tl. Arzu eden olursa temin edilir. Bilgilerinize...

Sevgiler

24 Aralık 2011 Cumartesi

HEDİYE PAKETLEMECE


Dün sizinle Gül Yılmaz (lilacsmell) ''den gelen yılbaşı hediyemi paylaşmıştım.
Bugün benim yolladığım paketi paylaşmak istiyorum.
Malun yılbaşı geldi hediyeler alındı belki paketlemek için bir seçenek olur sizler için.
Kullanılan malzeme craft kağıdı, kınnap, bahçemizin ağacının dökülen yaprakları.
Bu sene hediyelerimin ve pasaj gönderilemin hepsini bu şekilde gönderiyorum.
Çokta hoşuma gittiler onun için paylaşmak istedim.
Seneye daha çok yaprak toplanacak bahçeden :)) bu kesinleşti.
Beyaz olan kağıt pasta veya keklerin altlarına koymak için kullandığımız dantel görünümlü kağıtlardan. 

Paketin içindekileri merak edenler LİLACSMELL 'in bloğuna. Zira okadar güzel fotoğraflamış okadar güzel anlatmışki. Kocaman sevgilerimi gönderiyorum


23 Aralık 2011 Cuma

Blogum Yenilendi Teşekkürler LİLACSMELL


 Bu sene Tuba Can'ın düzenlediği Hediye etkinliğine bende katıldım ve kurada Gül Yılmaz (lilacsmell) ile eşleştik. Hep diyorum ya bu blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım diye bir güzel insanda Gül hanım. Gönderdiği güzel minyatüründen sonra birde sürpriz yaparak Bloğumun temasını hazırladı. 
 Çok güzel olmuş değil mi ferah ferah. Hep istediğim birşeydi aslında onun için bu sürpriz beni hem heyecanlandırdı hemde mutlu etti. Kendisine bir kere de blogumdan teşekkür etmek istedim. 
Sağolsun dün akşam blogumun temasını hazırlamakla kalmadı beceremeyeceğimi söyleyince sağolsun bütün akşam blogumla uğraştı. Emeğine Yüreğine sağlık diyorum.
 2012 de güzel blogumla karşınızdayım. Sevgiler Herkese

20 Aralık 2011 Salı

18 Aralık 2011 Pazar

KÜÇÜK PRENS ANAHTARLIKLAR



Küçük Prens Hayranları için hazırladığım Anahtarlıklar.
Yılbaşı için sevdiklerinize hediye edebileceğiniz şık bir hediye.
Pasjımda diğer KÜÇÜK PRENS aksesuarlarıyla birlikte
BUYRUN
yelda.pasaj.com

12 Aralık 2011 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞÜM, TRİKO KALPLER

Herkese İyi haftalar diliyorum.

Markafoni satışı güzel geçti heyecanlı bir 3 gündü.

Bu arada boş durmadım özel siparişlerim vardı onları hazırladım.

Sahipler sahiplerine ulaştı problemsiz çok şükür. Gelen teşekkür mailleri üzerine anormal derecede mutlu oldum.


O yüzden bu kalpleri yılbaşında pasajımdan alış yapacak olanlar için hazırladım. Beni mutlu eden yorumlara veya alışlara bir nevi teşekkür bu kalpler. Zaten pasaj / emeksensin gönderilerimi ufak tefek hediyelerle gönderiyordum ama bu Triko Kalpler broş olarak sahiplerine ulaşacak. Umarım yüzlerinde bir tebessüm oluşur.
Triko parçaları atölyelerin pastal parçaları. Yani atılacak parçalar. Geri dönüşüm bir bakıma.
Ama renkleri okadar canlı ve hoşki çiçekler yaptım kalpler yaptım dahada bir sürü şey olacaklar.

Sevgiler

4 Aralık 2011 Pazar

3-5 Aralık Tarihleri arasında MARKAFONİ'de satıştayız


Bu ara biraz blogumdan uzak kaldım ama gelişmeleri facebooktan takip eden arkadaşlar bilirler yoğun bir şekilde ürün hazırlamak ve satışlarla uğraşmakla geçti bu zaman. Sizlerle bile şimdi paylaşma fırsatı buluyorum. Değişik aksesuar edinmek isteyenler tasarımlarım
3 - 5 Aralık tarihlari arasında
MARKAFONİ'de
http://www.markafoni.com/campaign/sevgim-accessories-06/ 'da
SEVGİM ACCESSORİES adı altında ürünlerim satılmaktadır.
Herkesi bekliyoruz

SEVGİLER
İYİ HAFTALAR